Bře
15

„Klubovou kartičku máte?“

By majlan  //  Hejty  //  Komentářů: 18

Scéna, která se opakuje vždy při nákupu v Tescu nebo Bille (jinde to buď nemají nebo neprudí) – robotická prodavačka každému u pokladně opakuje svaté heslo „Máte klubovou kartu?“ případně „Billa kartičku máte?“. NE, NEMÁM!! Nikdy jsem nenašel odvahu se zeptat, proč ten dotaz opakují pořád dokola. Jaký to má smysl? Přece, když někdo má kartu, se kterou může mít nákup levnější, tak ji sám předloží, ne? Jasně, občas někdo zapomene, ale…Nebo se tím dotazem snaží u zákazníků vyvolat touhu po zářivém nákupním zázraku?

Třeba v Cinema City ty kartičky taky mají, ale neptají se na ně. Ale v Tescobille né, člověk pořád dokola musí opakovat ne ne ne (za předpokladu, že ji opravdu nemá) a to mě nebaví. Na druhou stranu je to pro prodavačku asi dobrý trénink odmítnutí.

A co vůbec ty kartičky přináší? Máte klubovou kartu? Jaké jsou tam slevy? Vyplatí se to za cenu toho, že o vás ví všechno? Nebo nás dneska sledují všude a tak je to jedno? Napište mi.

18 komentářů k “„Klubovou kartičku máte?“”

  • Já billa kartu mám, po dvou letech užívání můžu říct že mě jako studentovi se moc nevyplatí. Jediné na co ji využiju, že vždy nejaký týden mají určité zboží zlevněné. Třeba tenhle týden byla Corny z 15.90, pro členy billa klubu jen za 8,90.
    Ale jinak to funguje že za každý nákup dostáváš body, které se pak dají vymenit za nejaké věci do domácnosti ale s tím, že musíš připlatit třeba 300Kč k 400 bodům co máš, abys dostal třeba hrnec, jehož „původní cena“ je 1200.
    Já osobně nejvíc bodů dosáhl 350 a to tam chodím nakupovat jednou týdne asi za 200-250 kč. Problém je totiž po po roce se to začne odmazávat, takže v podstatě nikdy jsem nedosáhl na víc než tech 350 a na ty dárky jsou nejméne 400 a víc bodů nutné. Ale pro rodinu která tam nakupuje pravidelně za dost penez amá zájem o jejich vernostní dátky se to možn ávyplatí, je ovšem potřba zvlážit, kvalitu nabízených dárků a jejich opravdovou cenu.

    VA:F [1.9.20_1166]
    +5 / -2
  • Karticky, karticky kam se podivas…..ja mam i Billa i Tesco kartu, ale pouzivam jen tu v Bille. A to z duvodu, ze tam nakupuju celkem casto. Nevyuzivam je na jejich vernostni hrnce ani tak, ale spise na slevy a akce 1+1. Minulý týden jsem usetril asi 25% na nakup ryb.

    To, ze o tobe vi vsechno…. no vzhledem k tomu, ze do formular nikdo nekontroluje a jen ho vyplneny odevzdas, tak je celkem fuk, co tam napises. Treba Tomas Mamvelkypero…

    Jinak me ale vsechny slevove a vernostni karticky docela dost stvou. Doma v supliku je jich mame cely stos, radu z nich jsem pouzil jednou v zivote. Ale kvuli treba 20% slevy na sportovní boty, kdy se bavíme už o částkách 500+, se to oplati byt bych to mel vypsat pod jinym jmenem a karticku zahodit. Ale rozhodne nenosim po kapsach 100 karet do ruznych obchodu.

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
    • Jestli si tam můžeš napsat, co chceš, tak pak je to dobrý…Třeba v té Bille kolikrát přehlídnu, že je to akce jenom pro Billa klub a pak se u pokladny divím..

      VN:F [1.9.20_1166]
      +0 / -0
  • Tato skromná a vlezlá větička, opakující se se stejnou pravidelností jako preference třešní ve volbách, je vlastně takovou brutal force marketingovou reklamou to je jasné :)

    Milane znáš ten pokus s „nemyslením na růžového slona“ ? Je to čistá psychologie, která je táááák účinná na konzumní společnost :) Vezmi si sebe (a to tě nepovažuji za konzumenta :)) donutilo tě to až k tomu, že jsi něco „udělal“ => vyblil hejt, který je o ničem (btw: http://www.1000vecicomeserou.cz/226-mate-tesco-karticku/)

    A co vůbec ty kartičky přináší?
    - slevy, bonusy, prestige mezi důchodci

    Máte klubovou kartu?
    - Používám (nemám)

    Jaké jsou tam slevy?
    - Dají se najít zajímavé slevy (ale ty člověk může vypozorovat i sledováním regálů)

    Vyplatí se to za cenu toho, že o vás ví všechno?
    - Mně ? Ano, používám ji a nemám ji, takže o mně ví ho*no ;)

    Napište mi. – Napsal jsem ti :) a apeluji na tebe, zkus psát o něčem rozumnějším ;)
    PS: Přestavil jsi si „růžového slona“ ? :)

    VA:F [1.9.20_1166]
    +2 / -0
    • Vidíš to, teď může dojít k zacyklení – já jsem napsal článek, abych získal čtenáře a přilákal je k sobě na web, donutil je k reakci a případně využil pro další účely (viz různé odkazy kolem článku) – ty jsi zareagoval a napsal komentář o ničem, takže jsi vlastně taky podlehl :-) Všechno je relativní a proto nemám rád reakce typu „tohle je o ničem“, „proč to řešíš“, „nesmysl, nemá cenu o tom psát“ :-) Takový hejt je na Facebook moc dlouhý, twitter nemám, G+ nikdo nepoužívám, blog je tak akorát (a tušil jsem, že na 1000v určitě už na tohle téma psali)

      VN:F [1.9.20_1166]
      +1 / -0
  • Nejde tak o zlavy z produktov ale skor o monitoring potravin ktore sa predavaju danej skupine ludi (vek, pohlavie, atd) a nasledna mierena reklama na ludi

    VA:F [1.9.20_1166]
    +1 / -1
  • S kartičkou Billy jsem skončil. Přijel jsem ze zahraničí po roce a ještě jsem neměl práci. V Bille mi nabídli, jestli nechci tu jejich slevovou kartičku. Řekl jsem si, že každá koruna dobrá, takže proč ne. Po chvíli se mě týpek zeptal, v jakém oboru dělám, odpověděl jsem mu, že jsem toho času nezaměstnaný. Zatvářil se hrozně smutně a sdělil mi, že tedy to žádná kartička nebude. Nazdar. Žádný přemlouvání. Od té doby, kartičku odmítám z principu. Jen nemám koule ani náladu jim to vpálit :)

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
    • tak to je docela wtf

      VN:F [1.9.20_1166]
      +0 / -0
  • Já už si na to nějak zvyknul a automaticky odpovídám: nemám a nechci. Nepřemýšlím nad tím. Přirovnal bych to k tzv. bannerové slepotě :D

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
  • Já myslím, že primární význam je jasný jedná se o věrnostní program, který má zákazníka udržet a motivovat ho k dalším nákupům. A jsou tam určitě i další cíle jako sběr dat se kterým se může dál pracovat.

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
  • Karticky mam a pouzivame je, ono moc casu to nezabere a sem tam neco usetri, tak proc ne. Prodavaci to maji prikazane se ptat, s tim nic neudelas.

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
  • Jedinou kartičku, kterou jsem si udělal, byla od Agipu a to jen proto, že se na mě ta slečna za pultem na benzince mezi Boleslaví a Prahou v čtyři ráno tak hezky usmívala.

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
  • Kartičku jsem nikdy neměla, nemám, ani mít nechci :D Moje nákupy jsou maximálně ve stovkách korun, takže bych se stejně žádné slevy nedočkala

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
  • Nikdy jsem to nevyužil a ani nechci :D totální kravina!! :D

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
  • Kartička slúži na datamaining + je prepojená na ich eshop. Keď človek nakúpi, tak sa k nákupu priradí konkrétne meno a konkrétna adresa. Oni potom analyzujú ako ďaleko bývate od predajne. Či sa oplatí otvoriť v mieste vášho bydliska novú predajnu. Vedia čo kupujete a potom vám vedia ponúknuť „personalizovaný nákup“. Zakaždým sa to pýtajú lebo to do nich hustia na školení – ako v McD. Sú to pre nich cenné zdroje informácií o vás. Raz som balil babu čo predáva tent soft :-)

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
  • Mě přijde dobrý Shell club s kartičkou – stejně tankuji jen u jejich benzínek a prostě u toho sbírám body. Časem si pak něco vyberu z jejich katalogu, ikdyž chce si to počkat, až tam mají něco zajímavého, občas jsou to jen pěkné zbytečnosti.

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0
    • Přesně jak píšete Karle. Já sbírám také body u Shellky. Nedávno jsem si vybrall dvd přehrávač. Sice byl nic moc, oproti tomu, co mám doma, ale dědovi s babičkou bohatě stačí.

      VA:F [1.9.20_1166]
      +0 / -0
  • Já pracuju jako pokladní v bille a tuhle a kdyz nereknes tutu kouzelnou otazku tak ti strhavaji penize, protoze tam chodi tajna kontrola a jak se nezeptas mas pruser a o cast vyplaty si lehci doufam ze uz to chapes ;)

    VA:F [1.9.20_1166]
    +0 / -0

Vyjádři svůj názor



Zajímá vás cokoliv o mobilních aplikacích? Uvažujete o spolupráci? Kontaktujte mne na seitler@reinto.cz

O mně

Jmenuji se Milan Seitler a jsem spoluzakladatelem společnosti Reinto s.r.o., ve které se věnujeme mobilním i webovým aplikacím a marketingu.

Zabývám se celým procesem tvorby mobilních a webových aplikací. Nejvíce se věnuji návrhu aplikace a UX/UI designu. Kladu velký důraz na jednoduchost a srozumitelnost uživatelského rozhraní.

Zajímám se o online i offline podnikání, fascinují mě úspěšní lidé, kteří se nebojí tvrdé práce. Mou hlavní motivací je konkurence, která mě vždy nutí jít do všeho naplno, protože nerad prohrávám.

Mám rád hudbu, knížky, sport a cestování.

milan@seitler.cz

Odkazy

Sms půjčka

Nabizíme službu "SMS půjčka" do 15000 Kč ihned na účet.

Inzerujte zde!

Kupte si odkaz! PR 3, SR 2

Inzerujte zde!

Kupte si odkaz! PR 3, SR 2

Inzerujte zde!

Kupte si odkaz! PR 3, SR 2

Partner links